Implantoprotetyka

Implanty stomatologiczne to najdoskonalsze rozwiązanie w przypadku całkowitej utraty zęba. Wyróżnia je trwałość, niezwykle naturalny wygląd, a przede wszystkim wygoda użytkowania. Dzięki tytanowi, z którego są wykonane, nie wywołują reakcji alergicznych, co czyni je naprawdę bezpiecznymi. Żadna inna metoda leczenia nie pozwala na tak komfortowy dla Pacjenta, estetyczny, zgodny z naturą i przede wszystkim trwały efekt leczenia, jak współczesna implantoprotetyka.

Każdy zabieg wszczepienia implantu, przeprowadzany w Stępkowski Dental Studio, poprzedzony jest indywidualną konsultacją specjalistyczną wraz z pełnym badaniem klinicznym. Nasi Pacjenci otrzymują gwarancje oraz paszporty implantologiczne zawierające informacje dotyczące wszczepionych implantów zębów. Stosujemy rozwiązania wyłącznie z najwyższej półki, jakimi są implanty i system implantologiczny BEGO. BEGO to znany na całym świecie niemiecki producent sprzętu, materiałów i systemów stosowanych w technice dentystycznej. Firma posiada ponad 125 letnie doświadczenie w branży stomatologicznej. Implanty BEGO uznaje się za najbardziej uniwersalny system implantologiczny. Dostępne są w rozmaitych kształtach i rozmiarach. Mają klasyczną formę śruby i występują w kilku wariantach, odpowiednich do różnej gęstości kości. Dzięki temu implanty Bego możemy indywidualnie dopasować do każdego Pacjenta oraz wszczepić implant nawet w bardzo trudnych warunkach w jamie ustnej.

Implantoprotetyka w Stępkowski Dental Studio:

• Implant
  • Korona na implancie na podbudowie metalowej/cyrkonowej
  • All – on – 2 (żuchwa) – proteza ruchoma na implantach
  • All – on – 4 (szczęka lub żuchwa) – proteza ruchoma na implantach
  • All – on – 4 (szczęka lub żuchwa) – most pełnoceramiczny na implantach na podbudowie z tlenku cyrkonu (10-12 zębów)
  • All – on – 6 (szczęka lub żuchwa) – most pełnoceramiczny na implantach na podbudowie z tlenku cyrkonu (12-14 zębów)
  • Augmentacja